Dunlop SP Sport MAXX GT 225/40 R19 89 W ROF nyári * mfs
Cikkszám: 526661
Speciálisan az innovatív Dunlop Touch Technology számára kifejlesztve. Az új aszimmetrikus futófelület kialakítása precíz kormányzást és kiváló stabilitást biztosít - még magas kanyarodási sebesség esetén is. A jármű teljesen a az irányítása alatt van a gumiabroncs remek visszajelzésének… További információk
Méret | 225/40 R19 |
---|---|
Kategória | Nyári gumiabroncsok személygépjármű |
Futófelület | SP Sport MAXX GT |
---|---|
Gyártó | Dunlop (Konszern Goodyear) |
Paraméterek
Cikkszám: 526661
Szélesség | 225 |
---|---|
Magasság | 40 |
Konstrukció
KonstrukcióA gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják. |
R |
Átmérő | 19 |
Terhelési index
Terhelési indexA terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket. |
89 |
Sebesség index
Sebesség indexA sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat. |
W (270 km/h) |
Defekttűrő
DefekttűrőA Run-flat vagy defekttűrő abroncsok speciális szerkezeti kialakítással rendelkeznek és megerősített az oldalfaluk. Defekt esetén csökkentett sebesség mellett további 80 kilométert tud megtenni ezekkel a gumiabroncsokkal. Így bizonyos mértékig helyettesítik a pótkereket, de nem lehet őket javítani. A defekttűrő gumiabroncsoknál minden gyártónak megvan a saját jelölése, például: DSST, SSR, ZP, RFT, ROF, EMT, ZPS, HRS, RSC. |
ROF |
Homologizáció
HomologizációA homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van. |
*
*Homologizálás BMW autókra |
Megjegyzés | MFS |
Gumiabroncs típus | Személygépjármű |
---|---|
Meghatározás | Nyári |
EÚ-s címke Érték A a legjobb |
Gördülési ellenállás (A-G):
F
Kapaszkodás nedves felületen (A-G):
C
Zajszint:
67dB
(2 / 3)
|
Tesztgyőztes
Leírás és értékelés
Speciálisan az innovatív Dunlop Touch Technology számára kifejlesztve. Az új aszimmetrikus futófelület kialakítása precíz kormányzást és kiváló stabilitást biztosít - még magas kanyarodási sebesség esetén is. A jármű teljesen a az irányítása alatt van a gumiabroncs remek visszajelzésének köszönhetően. Akár egy kalandos úton vagy éppen a közúton használja, a Dunlop Sport MAXX GT mindig teljeskörű élményt és remek szórakozást kínál.
– Kiváló kapaszkodás száraz felületen, lenyűgöző fékteljesítmény
– Nagyobb nyomfelület az úton, extrém szilárd futófelület blokkok
– Jelentősen csökkentett kerületi deformáció magas sebességnél