Dunlop SP Sport MAXX GT 285/35 R18 97 Y ROF nyári MOE mfs

Cikkszám: 526739

Dunlop SP Sport MAXX GT 285/35 R18 97 Y ROF nyári MOE mfs

96% Elsőosztályú

Nem kapható

129 260 Ft/db ÁFA nélkül 101 779,53 Ft/db

Speciálisan az innovatív Dunlop Touch Technology számára kifejlesztve. Az új aszimmetrikus futófelület kialakítása precíz kormányzást és kiváló stabilitást biztosít - még magas kanyarodási sebesség esetén is. A jármű teljesen a az irányítása alatt van a gumiabroncs remek visszajelzésének… További információk

Méret 285/35 R18
Kategória Nyári gumiabroncsok személygépjármű
Futófelület SP Sport MAXX GT
Gyártó Dunlop (Konszern Goodyear)

Paraméterek

Cikkszám: 526739

Szélesség 285
Magasság 35
Konstrukció

Konstrukció

A gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják.

R
Átmérő 18
Terhelési index

Terhelési index

A terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket.

97
Sebesség index

Sebesség index

A sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat.

Y (300 km/h)
Defekttűrő

Defekttűrő

A Run-flat vagy defekttűrő abroncsok speciális szerkezeti kialakítással rendelkeznek és megerősített az oldalfaluk. Defekt esetén csökkentett sebesség mellett további 80 kilométert tud megtenni ezekkel a gumiabroncsokkal. Így bizonyos mértékig helyettesítik a pótkereket, de nem lehet őket javítani. A defekttűrő gumiabroncsoknál minden gyártónak megvan a saját jelölése, például: DSST, SSR, ZP, RFT, ROF, EMT, ZPS, HRS, RSC.

ROF
Homologizáció

Homologizáció

A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.

MOE

MOE

Homologizálás Mercedes autókra

Megjegyzés MFS
Gumiabroncs típus Személygépjármű
Meghatározás Nyári
EÚ-s címke
Érték A a legjobb
Gördülési ellenállás (A-G): F
Kapaszkodás nedves felületen (A-G): B
Zajszint: 71dB (2 / 3)

Tesztgyőztes

Leírás és értékelés

Értékelésünk

96% Elsőosztályú

Dunlop SP Sport MAXX GT je első osztályú nyári gumiabroncs, felsőkategóriás, nagyon hatékony fékreakcióval, nedves tapadási kategóriája B. A gépjármű üzemanyag-fogyasztása így átlagos szinten lesz. Ugyanakkor a Dunlop SP Sport MAXX GT nagyon csendes gumiabroncs. A zajszintje 71 db.
Kényelmes gumiabroncs

Üzemanyag-megtakarítás

A magasabb érték jobb

1.7

Nedves tapadás

8.3

A gumiabroncs csendessége

5.0

Gyártó

9.2

Speciálisan az innovatív Dunlop Touch Technology számára kifejlesztve. Az új aszimmetrikus futófelület kialakítása precíz kormányzást és kiváló stabilitást biztosít - még magas kanyarodási sebesség esetén is. A jármű teljesen a az irányítása alatt van a gumiabroncs remek visszajelzésének köszönhetően. Akár egy kalandos úton vagy éppen a közúton használja, a Dunlop Sport MAXX GT mindig teljeskörű élményt és remek szórakozást kínál.

– Kiváló kapaszkodás száraz felületen, lenyűgöző fékteljesítmény

– Nagyobb nyomfelület az úton, extrém szilárd futófelület blokkok

– Jelentősen csökkentett kerületi deformáció magas sebességnél

Kosár 0 Ft

A kosár üres.