Dunlop SP Sport MAXX GT 245/50 R18 100 W DSROF * Nyári
Cikkszám: 520511
Gyártási év (DOT) 2025/2024.
Speciálisan az innovatív Dunlop Touch Technology számára kifejlesztve. Az új aszimmetrikus futófelület kialakítása precíz kormányzást és kiváló stabilitást biztosít - még magas kanyarodási sebesség esetén is. A jármű teljesen a az irányítása alatt van a gumiabroncs remek visszajelzésének… További információk
Méret | 245/50 R18 |
---|---|
Kategória | Nyári gumiabroncsok személygépjármű |
Futófelület | SP Sport MAXX GT |
---|---|
Gyártó | Dunlop (Konszern Goodyear) |
Paraméterek
Cikkszám: 520511
Szélesség
SzélességA gumiabroncs futófelületének szélessége milliméterben. |
245 |
---|---|
Magasság
MagasságAz oldalfal magassága a gumiabroncs szélességének %-ában. |
50 |
Konstrukció
KonstrukcióA gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják. |
R |
Átmérő
ÁtmérőA lemez méretének megfelelő belső átmérő (hüvelykben). |
18 |
Terhelési index
Terhelési indexA terhelési index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egyetlen gumiabroncs elbír. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem. |
100 |
Sebesség index
Sebesség indexA sebességindex azt a maximális sebességet jelzi, amelyre a gumiabroncsot tervezték. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem. |
W (270 km/h) |
Defekttűrő
DefekttűrőA Run-flat vagy defekttűrő abroncsok speciális szerkezeti kialakítással rendelkeznek és megerősített az oldalfaluk. Defekt esetén csökkentett sebesség mellett további 80 kilométert tud megtenni ezekkel a gumiabroncsokkal. Így bizonyos mértékig helyettesítik a pótkereket, de nem lehet őket javítani. A defekttűrő gumiabroncsoknál minden gyártónak megvan a saját jelölése, például: DSST, SSR, ZP, RFT, ROF, EMT, ZPS, HRS, RSC. |
DSROF |
Homologizáció
HomologizációA homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van. |
* (BMW)
* (BMW)Homologizálás BMW autókra |
Jelölés M+S
Jelölés M+SAz M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő. |
Nem |
Jelölés 3PMSF
Jelölés 3PMSFA 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak. |
Nem |
Gumiabroncs típus | Személygépjármű |
---|---|
Meghatározás | Nyári |
EÚ-s címke Érték A a legjobb |
Gördülési ellenállás (A-G):
D
Kapaszkodás nedves felületen (A-G):
B
Zajszint:
69dB
(2 / 3)
|
Tesztgyőztes
Leírás és értékelés
Speciálisan az innovatív Dunlop Touch Technology számára kifejlesztve. Az új aszimmetrikus futófelület kialakítása precíz kormányzást és kiváló stabilitást biztosít - még magas kanyarodási sebesség esetén is. A jármű teljesen a az irányítása alatt van a gumiabroncs remek visszajelzésének köszönhetően. Akár egy kalandos úton vagy éppen a közúton használja, a Dunlop Sport MAXX GT mindig teljeskörű élményt és remek szórakozást kínál.
– Kiváló kapaszkodás száraz felületen, lenyűgöző fékteljesítmény
– Nagyobb nyomfelület az úton, extrém szilárd futófelület blokkok
– Jelentősen csökkentett kerületi deformáció magas sebességnél