Hogyan reklamáljunk?

Reklamálni szeretne, mert hiba jelent meg a nálunk beszerzett gumiabroncson vagy felnin? A reklamációs ügyintézés még soha nem volt ilyen egyszerű!

Fontos, hogy a garancia kifejezetten gyári hibákra vonatkozik, vagyis minden olyan problémára, amely nem a felhasználó hibájából következett be. Ennek megállapításához, kérjük, az abroncsot legyen szíves eljuttatni hozzánk, hogy megfejthessük, milyen hibával állunk szemben. Az Ön számára a hiba kivizsgálásának folyamata semmilyen plusz költséggel nem jár. Elég, ha a meghibásodott terméket eljuttatja hozzánk. A többit bízza ránk!

Címünk a következő:

Spintero.hu
ONIO s. r. o.
Vídeňská 101/119
619 00 Brno
Czech Republic

Csomagjára, kérjük, írja rá a megrendelés számát, valamint a “Reklamáció” szót! A folyamatról kollégáink tájékoztatni fogják Önt.

Ha mégsem szeretné a nehéz gumiabroncsot vagy felnit a postára cipelni, majd ott várakozni, mi természetesen ebben is tudunk Önnek segíteni. Annyi csupán a dolga, hogy a reklamácios űrlapon belül kitölti a visszaszállítás megrendelésére vonatkozó mezőt.

A reklamáció megkezdéséhez, kérjük, töltse ki, majd küldje el számunkra az alábbi linken található reklamációs űrlapot:

Kosár 0 Ft

A kosár üres.