Hogyan reklamáljunk?

Hiba jelent meg a gumiabroncson vagy az alufelnin, emiatt szeretne reklamálni? Még soha nem volt ilyen könnyű és egyszerű a reklamáció intézése!

A gyári hibákra vonatkozik a garancia, tehát minden olyan problémára, amely nem a felhasználó hibájából következett be. Ennek megállapításához kérjük, a gumit legyen szíves egy díjtalan vizsgálatra elküldeni. Elég ha a meghibásodott terméket eljuttatja hozzánk, a többit mi intézzük is.

Ha nem szeretné a nehéz gumiabroncsot vagy felnit a postára cipelni, majd ott várakozni, mi természetesen ebben is tudunk Önnek segíteni. Csak annyi a dolga, hogy a reklamácios űrlapon belül kitölti a visszaszállítás megrendelésére szóló mezőt. Amennyiben mégis Ön küldené el nekünk a terméket, a címünk a következő:

Spintero.hu
PROLOGIS -DC2
Syrovice 689 664 67
Syrovice
Czech Republic

Csomagját, kérjük, jelölje meg a megrendelés számával és a “Reklamáció” megjelőléssel. A reklamáció folyamatáról kollégáink tájékoztatni fogják Önt.

A reklamáció megkezdéséhez, kérjük, töltse ki, majd küldje el számunkra az alábbi linken található Reklamációs űrlapot:

Kosár 0 Ft

A kosár üres.