Dunlop SP Sport MAXX RT 245/50 R18 100 W MO Nyári

Cikkszám: 546595

Beszállítónál 11 db
Legkorábban 4.18. Kézbesítés az aktuális raktárkészlet alapján

80 474 Ft/db ÁFA nélkül 63 365,35 Ft/db

Gyártási év (DOT) 2025/2024.

A Dunlop SP Sport MAXXX RT nyári gumiabroncsot a gyors vezetést kedvelő sofőrök számára tervezték. A gumiabroncs fejlesztése során a gyártók a motorsportokkal kapcsolatos tudásukra alapoztak és a gyártó szerint az abroncsok tapadása és fékezési képességeik ugyanolyanok, mint a… További információk

Méret 245/50 R18
Kategória Nyári gumiabroncsok személygépjármű
Futófelület SP Sport MAXX RT
Gyártó Dunlop (Konszern Goodyear)

Paraméterek

Cikkszám: 546595

Szélesség

Szélesség

A gumiabroncs futófelületének szélessége milliméterben.

245
Magasság

Magasság

Az oldalfal magassága a gumiabroncs szélességének %-ában.

50
Konstrukció

Konstrukció

A gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják.

R
Átmérő

Átmérő

A lemez méretének megfelelő belső átmérő (hüvelykben).

18
Terhelési index

Terhelési index

A terhelési index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egyetlen gumiabroncs elbír. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem.

100
Sebesség index

Sebesség index

A sebességindex azt a maximális sebességet jelzi, amelyre a gumiabroncsot tervezték. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem.

W (270 km/h)
Homologizáció

Homologizáció

A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.

MO (Mercedes)

MO (Mercedes)

Homologizálás Mercedes autókra

Jelölés 3PMSF 3PMSF

Jelölés 3PMSF

A 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak.

Nem
Jelölés M+S

Jelölés M+S

Az M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő.

Nem
Gumiabroncs típus Személygépjármű
Meghatározás Nyári
EÚ-s címke
Érték A a legjobb
Gördülési ellenállás (A-G): D
Kapaszkodás nedves felületen (A-G): B
Zajszint: 69dB (2 / 3)

Tesztgyőztes

Leírás és értékelés

A Dunlop SP Sport MAXXX RT nyári gumiabroncsot a gyors vezetést kedvelő sofőrök számára tervezték. A gumiabroncs fejlesztése során a gyártók a motorsportokkal kapcsolatos tudásukra alapoztak és a gyártó szerint az abroncsok tapadása és fékezési képességeik ugyanolyanok, mint a versenyautóknak. 

Ha ehhez hozzáadjuk a jobb kanyarodási irányítást és az üzemanyag takarékos futófelületét, ez a gumiabroncs egy kiváló választásnak tűnik. 

A gumiabroncs aszimetrikus mintázatában két középső barázda dominál. Az összképet az egyik oldalon keskeny barázda, a másik oldalon villám alakú barázdák egészítik ki. Ez jó hatással van a kocsi irányíthatóságára és az aquaplaning vészélyét is eliminálja. A stabilitást és pontosságot a folyamatos középborda, jellegzetes sarokfelület és a finomabb 4 – 8% -al nagyobb futófelület – profil  növeli. Az egyenes vezetésből kanyarodásba történő átmenet során a gumiabroncsok gördülékenyek és precízek a tíz különböző profilnak köszönhetően. Magát a kanyarodás irányítását az abroncsok oldalán található masszív külső futófelületi blokkok könnyítik. 

Az Adaptive Compund technológia versenyautók számára kifejlesztett polimereket használ, melyek alkalmazkodnak a változó útfelületekhez. Ez a technológia biztosítja a kiváló fékezési teljesítményt. Hirtelen lassításnál a nagy szilárdságú blokkok és a szilícium – dioxid keverék segítenek. 

Hybrid Overlay technológia segíti a gumiabroncs egységes kopását, az MFS technológia (csak bizonyos méreteknél) pedig a felniket óvja a patkák általi károsodástól. Az alacsonyabb kopást a könnyű konstrukció és a már említett szilícium – dioxid keverék biztosítja.

Kosár 0 Ft

A kosár üres.