Goodyear Eagle UltraGrip GW-3 185/60 R16 86 H ROF * Téli
Cikkszám: 516883
A Goodyear bemutatja az új, erőteljes Eagle Ultra Grip GW-3 téli gumiabroncsot, amely nagy mértékben alkalmazkodik a változatos téli körülményekhez. Ez a gumiabroncs kifejezetten a közép és felső kategóriájú járművek tulajdonosai számára lett kifejlesztve, nagy teljesítményt nyújtva, amely… További információk
Méret | 185/60 R16 |
---|---|
Kategória | Téli gumiabroncsok személygépjármű |
Futófelület | Eagle UltraGrip GW-3 |
---|---|
Gyártó | Goodyear (Konszern Goodyear) |
Paraméterek
Cikkszám: 516883
Szélesség | 185 |
---|---|
Magasság | 60 |
Konstrukció
KonstrukcióA gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják. |
R |
Átmérő | 16 |
Terhelési index
Terhelési indexA terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket. |
86 |
Sebesség index
Sebesség indexA sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat. |
H (210 km/h) |
Defekttűrő
DefekttűrőA Run-flat vagy defekttűrő abroncsok speciális szerkezeti kialakítással rendelkeznek és megerősített az oldalfaluk. Defekt esetén csökkentett sebesség mellett további 80 kilométert tud megtenni ezekkel a gumiabroncsokkal. Így bizonyos mértékig helyettesítik a pótkereket, de nem lehet őket javítani. A defekttűrő gumiabroncsoknál minden gyártónak megvan a saját jelölése, például: DSST, SSR, ZP, RFT, ROF, EMT, ZPS, HRS, RSC. |
ROF |
Homologizáció
HomologizációA homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van. |
* (BMW)
* (BMW)Homologizálás BMW autókra |
Gumiabroncs típus | Személygépjármű |
---|---|
Meghatározás | Téli |
EÚ-s címke Érték A a legjobb |
Gördülési ellenállás (A-G):
F
Kapaszkodás nedves felületen (A-G):
E
Zajszint:
69dB
(2 / 3)
|
Tesztgyőztes
Leírás és értékelés
A Goodyear bemutatja az új, erőteljes Eagle Ultra Grip GW-3 téli gumiabroncsot, amely nagy mértékben alkalmazkodik a változatos téli körülményekhez. Ez a gumiabroncs kifejezetten a közép és felső kategóriájú járművek tulajdonosai számára lett kifejlesztve, nagy teljesítményt nyújtva, amely maximális kezelhetőséget és biztonságot kínál a téli időben. A világ legnagyobb gumiabroncs-gyártója, a Goodyear az új Eagle Ultra Grip GW-3 gumiabroncsokat a legmodernebb elemekkel szerelte fel, mint például a 3D-BIS technológia, a V alakú futófelület minták (V-TREND technológia) és a csúcsminőségű futófelületi keverék.
Az észak-közép-európai autósok nagyon változó feltételeket élveznek a téli utakon: Egyetlen napon a gépjárművezető 300 km-t képes nagy sebességgel vezetni egy száraz, de hideg autópályán, majd két órán át vezetni egy keskeny úton a dombok között, és az utat a havas hegyvidéken fejezi be. Ezért a gumiabroncs-gyártóknak nehéz feladat volt: olyan téli gumiabroncsot fejleszteni, amely kompromisszumok nélkül foglalkozna ezekkel a csapdákkal. A Goodyear válasza az új Eagle Ultra Grip GW-3. Ez az új gumiabroncs sokkal biztonságosabb és határozottabb, nem csak a hóban és a jégen, hanem nedves és száraz utakon is, amikor a hőmérséklet 7 ° C alá csökken. A legtöbb nagy autógyártó már jóváhagyta ezt az új gumiabroncsot a nagy teljesítményű modelleken való használatra.
Az a keverék, amelyből a futófelület készült, a gyors téli gumiabroncsok alapját képezi. Az új Eagle Ultra Grip GW-3 futófelület kialakítása, köszönhetően a magas kovatartalmú keveréknek, megőrzi a kiváló tapadást még a fagypont alatti hőmérsékletek mellett is. Ez garantálja a csúcsteljesítményt egész télen.
A 3D-BIS technológia optimális tapadást biztosít a téli és a száraz felületen való sportos vezetéshez.
A Goodyear szabadalmaztatott 3D-BIS technológiája (3 Dimensional Block Interlocking System vagy háromdimenziós blokk reteszelő rendszere) lehetővé tette az Eagle Ultra Grip GW-3 számára, hogy akár 50% -kal növelje a futófelület mintázat számát a meglévő GW-2-hez képest. A 3D-BIS technológiának köszönhetően a vezetési teljesítmény drámaian javult a hagyományos gumiabroncs-futófelületekhez képest.
Ezzel a technológiával a Goodyear fejlesztési részlege lényegében megoldotta a gyors téli gumiabroncsok szokásos dilemmáját: A gumiabroncs legjobb teljesítményének biztosítása a téli időszakban, amely a maximális lekerekítési éleket lamellák formájában biztosítja, miközben fenntartja a gumiabroncs tipikus pontosságát, amelyet szilárd és nagyméretű blokkok és minimális keresztirányú hornyok adnak.
A szokásos egyenes lamellák pontatlan kormányzást és nehéz kezelhetőséget eredményezhetnek a futófelületi blokkok jelentős rugalmasságának köszönhetően. A 3D-BIS félköríves kiemelkedéseket alkalmaz, ugyanolyan félig lekerekített lyukakkal, amelyek minimális résekkel rendelkeznek egymás között. Ahogy az ezekre a blokkokra kifejtett erő növekszik a gyorsítás, fékezés vagy kanyarodás során, a 3D-BIS technológiának köszönhetően félkör alakú elemek egymásba illeszkednek. Ennek eredményeképpen a futófelület elemei megszilárdulnak, és kiváló kormányzási választ és könnyű kezelhetőséget biztosítanak.
A Goodyear első ízben használta a 3D-BIS technológiát a népszerű és széles körben használt Ultra Grip 6 téli gumiabroncson, amely azóta számos, az autós és fogyasztói magazin által összeállított összehasonlító teszt győztese lett.