Hankook Winter i*cept iON SUV IW01A 255/45 R20 105 V XL TL Téli

Cikkszám: TIRE_1031727

Beszállítónál 19 db
Legkorábban 12.2. Kézbesítés az aktuális raktárkészlet alapján

105 670 Ft/db ÁFA nélkül 83 204,72 Ft/db

Gyártási év 2024/2023.

A Hankook Winter i*cept iON IW01 SUV az első téli gumiabroncs, amelyet kifejezetten elektromos autókhoz fejlesztettek ki. Ugyanakkor készen áll arra, hogy a belső égésű motorral hajtott autók számára a korábbi technológiák legjavát kínálja.  A futófelületi mintázat a járművezetők azon aggodalmára… További információk

Méret 255/45 R20
Kategória Téli gumiabroncsok terepjáró, suv és 4x4
Futófelület Winter i*cept iON SUV IW01A
Gyártó Hankook (Konszern Hankook)

Paraméterek

Cikkszám: TIRE_1031727

Szélesség 255
Magasság 45
Konstrukció

Konstrukció

A gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják.

R
Átmérő 20
Terhelési index

Terhelési index

A terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket.

105
Sebesség index

Sebesség index

A sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat.

V (240 km/h)
Megerősített XL
Elektromos autókhoz Igen
Gumiabroncs típus Terepjáró, SUV és 4x4
Meghatározás Téli

Tesztgyőztes

Leírás és értékelés

A Hankook Winter i*cept iON IW01 SUV az első téli gumiabroncs, amelyet kifejezetten elektromos autókhoz fejlesztettek ki. Ugyanakkor készen áll arra, hogy a belső égésű motorral hajtott autók számára a korábbi technológiák legjavát kínálja. 

A futófelületi mintázat a járművezetők azon aggodalmára adott válasz, hogy hideg időben gyorsabban lemerülnek az autó akkumulátorai. A gyártó a gördülési ellenállást igyekszik a lehető legkisebbre csökkenteni - így az autósok minden egyes feltöltéssel néhány plusz kilométert tehetnek meg.

A Hankook Winter i*cept iON IW01 SUV elektromos téli gumiabroncs fő előnyei:

  • Rendkívül alacsony gördülési ellenállás
  • Rendkívül csendes futás 
  • Kiváló kezelhetőség kanyarban
  • Nagyszerű tapadás és féket hóban
  • Stabil és kényelmes haladás

Nyílprofil barázdák a minimális zajért
A futófelület külső és belső részén lévő V-alakú, váltakozó irányú nyilazás A futófelületi blokkok csökkentik a gördülési zajt, miközben további tapadást biztosítanak hóban. A csendes vezetést a barázdás technológia is segíti, amely a levegő útjának szűkítésével hatékonyan csökkenti az úttal való érintkezéskor fellépő rezonanciazajt.

Rendkívül alacsony gördülési ellenállás a speciális vulkanizálásnak köszönhetően
A gumi vulkanizálásának új módszere növeli a gumi általános szilárdságát, ami segít csökkenteni a gördülési ellenállást - és meghosszabbítja az autó futásteljesítményét. Az iON i*cept SUV gumiabroncsok aerodinamikai profilja szintén csökkenti a légellenállást.

Az EV Contour technológia javítja a kezelhetőséget kanyarodás közben
A gumiabroncsok merevsége alapvető fontosságú az elektromos járművek esetében, mivel súlyuk miatt a kanyarokban sokkal nagyobb nyomás nehezedik a gumiabroncsokra, mint a belső égésű motorral hajtott autók esetében. A Hankook EV Contour technológiája ezért 7%-kal növeli a kanyarstabilitást, ami hozzájárul az elektromos autók jobb kezelhetőségéhez.

Váltakozva kialakított lamellák a tökéletes tapadásért
A Hankook téli gumiabroncs mintázata két részből áll. A futófelületen a középső bordáknál 2D lamellák, míg a külső bordáknál 3D lamellák kerültek kialakításra. Ez lehetővé teszi, hogy az abroncs tökéletesen alkalmazkodjon a különböző téli körülményekhez, a hótól kezdve a latyakig. Ugyanakkor az egyes lamellák szögét úgy optimalizálták, hogy maximális tapadást biztosítsanak és csökkentsék a fékutat havas felületen. 

Kosár 0 Ft

A kosár üres.