Hóláncok
Paraméter szerinti filter
Készlet elérhetősége
Gumiabroncs kategóriák
Árfekvés
Kedvezményes ajánlat
A gyártó technológiája
A gyártó technológiája
A gyártók speciális technológiái, amelyek javítják a gumiabroncs kényelmét, biztonságát vagy tartósságát. Az egyes magyarázatok az adott termék fülén találhatók.
A gyártó technológiája
A gyártók speciális technológiái, amelyek javítják a gumiabroncs kényelmét, biztonságát vagy tartósságát. Az egyes magyarázatok az adott termék fülén találhatók.
Keverék
Keverék
Meghatározza a futófelület-keménység keménységét. A lágyabb keverékek (Soft, Slicky) jobb tapadást biztosítanak, de gyorsabban kopnak. A keményebb keverékek (Hard, Medium) tovább tartanak, de gyengébb a tapadásuk.
Keverék
Meghatározza a futófelület-keménység keménységét. A lágyabb keverékek (Soft, Slicky) jobb tapadást biztosítanak, de gyorsabban kopnak. A keményebb keverékek (Hard, Medium) tovább tartanak, de gyengébb a tapadásuk.
Kerék/tengely helyzete
Kerék/tengely helyzete
Ez a paraméter jelzi, hogy melyik tengelyre szánták a gumiabroncsot.
Kerék/tengely helyzete
Ez a paraméter jelzi, hogy melyik tengelyre szánták a gumiabroncsot.
EV Ready (elektromos autóhoz tervezve)
EV Ready (elektromos autóhoz tervezve)
Kifejezetten elektromos járművek igényeihez tervezve: nagyobb teherbírás, csendes futás, hosszabb hatótávolság.
EV Ready (elektromos autóhoz tervezve)
Kifejezetten elektromos járművek igényeihez tervezve: nagyobb teherbírás, csendes futás, hosszabb hatótávolság.
Homologizáció
Homologizáció
A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.
Homologizáció
A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.
- 54× *, MO (BMW)
-
*, MO-S (BMW a Mercedes) - 37× *, MOE (BMW)
-
A29 (Alpine) -
A39 (Alpine) -
A4A (Aston Martin) -
A5A (Aston Martin) -
A6A (Aston Martin) -
A6B (Aston Martin) -
A7A (Aston Martin) -
A8A (Aston Martin) - 19× ALP (BMW Alpina)
-
AM4 (Aston Martin) -
AM8 (Aston Martin) -
AM9 (Aston Martin) -
AML (Aston Martin) -
AMR (Aston Martin) -
AMS (Aston Martin) - 475× AO (Audi)
- 20× AO, (+)
- 19× AO1 (Audi)
-
AO2 (Audi) -
AO3 (Audi) -
AOE (Audi) - 45× AR (Alfa Romeo)
-
B (Bentley) -
B1(Bentley) -
BH (Bentley) -
BL (Bentley) -
C1 (Chrysler) -
F (Ferrari) -
F01 (Ferrari) -
F02 (Ferrari) -
F03 (Ferrari) -
FP (Ford) - 15× GOE (Hyundai Genesis)
-
H0 (Honda) -
HN (Hyundai) -
HP (Pagani) -
i (Nio) - 58× J (Jaguar)
- 53× J, LR (Jaguar)
-
JP (Jeep) -
JRS (Jaguar) - 23× K1 (Pirelli OE)
-
K3 (Ferrari) - 32× L (Lamborghini)
-
LM1 (Lucid) - 58× LR (Land Rover)
-
LTS (Lotus) -
MC (McLaren) -
MC1 (McLaren) -
ME2 (Dallara) - 81× MGT (Maserati)
-
MGT1 (Maserati) -
MGT2 (Maserati) - 523× MO (Mercedes-Benz)
-
MO-P (Mercedes) - 45× MO-S (Mercedes)
- 17× MO-V (Mercedes)
- 191× MO1 (Mercedes)
-
MO1A (Mercedes) -
MO2 (Mercedes) - 90× MOE (Mercedes)
-
MOE-S - 253× N0 (Porsche)
- 64× N1 (Porsche)
- 23× N2 (Porsche)
-
N3 (Porsche) -
N4 (Porsche) -
N5 (Porsche) - 26× NA0 (Porsche)
-
NA1 (Porsche) -
NA2 (Porsche) -
NA5 (Porsche) -
NA6 (Porsche) -
NB0 (Porsche) - 21× NC0 (Porsche)
- 25× ND0 (Porsche)
-
ND1 (Porsche) - 58× NE0 (Porsche)
- 40× NF0 (Porsche)
-
NF1 (Porsche) - 21× POL (Polestar)
-
R (Renault) - 42× R0 (Audi)
-
R1 (Audi) -
RE (Renault) -
RE0 - 59× RO1 (Audi)
-
RO2 (Audi) - 49× T0 (Tesla)
-
T1 (Tesla) -
T2 (Tesla) -
TPC (Cadillac) - 121× VOL (Volvo)
-
VW (Volkswagen)
ET ( Setback )
ET ( Setback )
ET (setback) = a tárcsa érintkezőfelülete és geometriai tengelye (a tárcsa szélességének középpontja) közötti távolság. Minél nagyobb az ET érték milliméterben, annál jobban elrejtődik a kerék a sárvédő alatt. Például egy 35 ET értékű kerék mélyebbre kerül, mint egy 20 ET értékű.
ET ( Setback )
ET (setback) = a tárcsa érintkezőfelülete és geometriai tengelye (a tárcsa szélességének középpontja) közötti távolság. Minél nagyobb az ET érték milliméterben, annál jobban elrejtődik a kerék a sárvédő alatt. Például egy 35 ET értékű kerék mélyebbre kerül, mint egy 20 ET értékű.
Szín
Precíziósan fúrt felni
Precíziósan fúrt felni
Ez egy felni, amelynek furatai (csavarosztása) pontosan az adott autómárkához és típushoz készültek.
Precíziósan fúrt felni
Ez egy felni, amelynek furatai (csavarosztása) pontosan az adott autómárkához és típushoz készültek.
PCD ( Hangmagasság )
PCD ( Hangmagasság )
A PCD a kerék rögzítéséhez szükséges csavarok számát és az osztókör átmérőjét jelöli milliméterben (pl. 5×112). A megfelelő PCD-vel rendelkező kerekeket az autó típusának megadásával találja meg konfigurátorunkban.
PCD ( Hangmagasság )
A PCD a kerék rögzítéséhez szükséges csavarok számát és az osztókör átmérőjét jelöli milliméterben (pl. 5×112). A megfelelő PCD-vel rendelkező kerekeket az autó típusának megadásával találja meg konfigurátorunkban.
Alacsony profilú gumiabroncs
Alacsony profilú gumiabroncs
Ez a kategória magában foglalja az összes személygépkocsi-abroncsot, amelynek profilmagassága 40 vagy annál kisebb. Sportos megjelenés és jobb irányíthatóság jellemzi őket nagyobb sebességnél.
Alacsony profilú gumiabroncs
Ez a kategória magában foglalja az összes személygépkocsi-abroncsot, amelynek profilmagassága 40 vagy annál kisebb. Sportos megjelenés és jobb irányíthatóság jellemzi őket nagyobb sebességnél.
Rendezés től: Árak vagy értékelések A legolcsóbbtól A legdrágábbtól