Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II 235/40 R19 92 V N0 Téli

Cikkszám: 1864500

Beszállítónál 4 db
Legkorábban 12.2. Kézbesítés az aktuális raktárkészlet alapján

96 894 Ft/db ÁFA nélkül 76 294,49 Ft/db

Gyártási év 2024/2023.

A Pirelli megoldást kínál minden olyan mobilitási problémára, amelyekkel a söfőröknek a téli időszakban szembe kell néznie Pirelli Sottozero Serie II abroncs arra lett tervezve és kifejlesztve, hogy az őszi és téli körülmények között maximális teljesítményt nyújtson. SOTTOZERO Serie II… További információk

Méret 235/40 R19
Kategória Téli gumiabroncsok személygépjármű
Futófelület WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II
Gyártó Pirelli (Konszern Pirelli)

Paraméterek

Cikkszám: 1864500

Szélesség 235
Magasság 40
Konstrukció

Konstrukció

A gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják.

R
Átmérő 19
Terhelési index

Terhelési index

A terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket.

92
Sebesség index

Sebesség index

A sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat.

V (240 km/h)
Homologizáció

Homologizáció

A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.

N0 (Porsche)

N0 (Porsche)

Homologizálás Porsche autókra

Megjegyzés FR
Felnivédelem (FR, MFS, ML) Igen
Jelölés M+S

Jelölés M+S

Az M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő.

Igen
Jelölés 3PMSF 3PMSF

Jelölés 3PMSF

A 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak.

Igen
Gumiabroncs típus Személygépjármű
Meghatározás Téli
EÚ-s címke
Érték A a legjobb
Gördülési ellenállás (A-G): D
Kapaszkodás nedves felületen (A-G): C
Zajszint: 72dB (2 / 3)

Tesztgyőztes

Leírás és értékelés

A Pirelli megoldást kínál minden olyan mobilitási problémára, amelyekkel a söfőröknek a téli időszakban szembe kell néznie

Pirelli Sottozero Serie II abroncs arra lett tervezve és kifejlesztve, hogy az őszi és téli körülmények között maximális teljesítményt nyújtson.

SOTTOZERO Serie II jellemzői:

A Sottozero Serie II gumiabroncs, amely közvetlenül a Sottozero W270 abroncsból (2007-ben volt bemutatva) és az U.H.P. szegmens magasfokú tudásából fejlesztették ki, mint „modern téli gumiabroncs”. Ez az abroncs megfelel végfelhasználók követelményeinek, ami a biztonságot és a teljesítményt illeti. A fejlesztés során  a  W és H/V méretek közötti technikai különbségtétel jött létre, így a gumiabroncs mindig azt kínálja, amit a járművezetők szeretnének.


1. Két blokk: astabilitás, szabályozás és a minta egyenletes kopása

2. Három széles barázda: a minta jobb hidrodinamikus teljesítmént nyújt a maximális biztonság érdekében, akvapaling és ónos eső esétében 

3. Interaktív Resolver rögzítőprofil (Interaktív falazat Siping - IBS): a nagyon hatékony profilgeometria javítja a tapadást minden felületen, a „lefordított” profil segítségével,  a fékezésinél, iránytartásnál és a kanyaron való áthaladáskor.
 

Kosár 0 Ft

A kosár üres.