Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II 275/35 R20 102 V RFT XL * Téli
Cikkszám: 2809100
Gyártási év (DOT) 2024/2023.
A Pirelli megoldást kínál minden olyan mobilitási problémára, amelyekkel a söfőröknek a téli időszakban szembe kell néznie Pirelli Sottozero Serie II abroncs arra lett tervezve és kifejlesztve, hogy az őszi és téli körülmények között maximális teljesítményt nyújtson. SOTTOZERO Serie II… További információk
Méret | 275/35 R20 |
---|---|
Kategória | Téli gumiabroncsok személygépjármű |
Futófelület | WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II |
---|---|
Gyártó | Pirelli (Konszern Pirelli) |
Paraméterek
Cikkszám: 2809100
Szélesség
SzélességA gumiabroncs futófelületének szélessége milliméterben. |
275 |
---|---|
Magasság
MagasságAz oldalfal magassága a gumiabroncs szélességének %-ában. |
35 |
Konstrukció
KonstrukcióA gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják. |
R |
Átmérő
ÁtmérőA lemez méretének megfelelő belső átmérő (hüvelykben). |
20 |
Terhelési index
Terhelési indexA terhelési index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egyetlen gumiabroncs elbír. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem. |
102 |
Sebesség index
Sebesség indexA sebességindex azt a maximális sebességet jelzi, amelyre a gumiabroncsot tervezték. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem. |
V (240 km/h) |
Megerősített | XL |
Defekttűrő
DefekttűrőA Run-flat vagy defekttűrő abroncsok speciális szerkezeti kialakítással rendelkeznek és megerősített az oldalfaluk. Defekt esetén csökkentett sebesség mellett további 80 kilométert tud megtenni ezekkel a gumiabroncsokkal. Így bizonyos mértékig helyettesítik a pótkereket, de nem lehet őket javítani. A defekttűrő gumiabroncsoknál minden gyártónak megvan a saját jelölése, például: DSST, SSR, ZP, RFT, ROF, EMT, ZPS, HRS, RSC. |
RFT |
Homologizáció
HomologizációA homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van. |
* (BMW)
* (BMW)Homologizálás BMW autókra |
Megjegyzés | FR |
Felnivédelem (FR, MFS, ML) | Igen |
Jelölés M+S
Jelölés M+SAz M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő. |
Igen |
Jelölés 3PMSF
Jelölés 3PMSFA 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak. |
Igen |
Gumiabroncs típus | Személygépjármű |
---|---|
Meghatározás | Téli |
EÚ-s címke Érték A a legjobb |
Gördülési ellenállás (A-G):
C
Kapaszkodás nedves felületen (A-G):
C
Zajszint:
73dB
(2 / 3)
|
Tesztgyőztes
Leírás és értékelés
A Pirelli megoldást kínál minden olyan mobilitási problémára, amelyekkel a söfőröknek a téli időszakban szembe kell néznie
Pirelli Sottozero Serie II abroncs arra lett tervezve és kifejlesztve, hogy az őszi és téli körülmények között maximális teljesítményt nyújtson.
SOTTOZERO Serie II jellemzői:
A Sottozero Serie II gumiabroncs, amely közvetlenül a Sottozero W270 abroncsból (2007-ben volt bemutatva) és az U.H.P. szegmens magasfokú tudásából fejlesztették ki, mint „modern téli gumiabroncs”. Ez az abroncs megfelel végfelhasználók követelményeinek, ami a biztonságot és a teljesítményt illeti. A fejlesztés során a W és H/V méretek közötti technikai különbségtétel jött létre, így a gumiabroncs mindig azt kínálja, amit a járművezetők szeretnének.
1. Két blokk: astabilitás, szabályozás és a minta egyenletes kopása
2. Három széles barázda: a minta jobb hidrodinamikus teljesítmént nyújt a maximális biztonság érdekében, akvapaling és ónos eső esétében
3. Interaktív Resolver rögzítőprofil (Interaktív falazat Siping - IBS): a nagyon hatékony profilgeometria javítja a tapadást minden felületen, a „lefordított” profil segítségével, a fékezésinél, iránytartásnál és a kanyaron való áthaladáskor.