Pirelli WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II 275/35 R20 102 V RFT XL * Téli

Cikkszám: 2809100

Beszállítónál 6 db
Legkorábban 3.20. Kézbesítés az aktuális raktárkészlet alapján

202 682 Ft/db ÁFA nélkül 159 592,13 Ft/db

Gyártási év (DOT) 2024/2023.

A Pirelli megoldást kínál minden olyan mobilitási problémára, amelyekkel a söfőröknek a téli időszakban szembe kell néznie Pirelli Sottozero Serie II abroncs arra lett tervezve és kifejlesztve, hogy az őszi és téli körülmények között maximális teljesítményt nyújtson. SOTTOZERO Serie II… További információk

Méret 275/35 R20
Kategória Téli gumiabroncsok személygépjármű
Futófelület WINTER 240 SOTTOZERO SERIE II
Gyártó Pirelli (Konszern Pirelli)

Paraméterek

Cikkszám: 2809100

Szélesség

Szélesség

A gumiabroncs futófelületének szélessége milliméterben.

275
Magasság

Magasság

Az oldalfal magassága a gumiabroncs szélességének %-ában.

35
Konstrukció

Konstrukció

A gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják.

R
Átmérő

Átmérő

A lemez méretének megfelelő belső átmérő (hüvelykben).

20
Terhelési index

Terhelési index

A terhelési index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egyetlen gumiabroncs elbír. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem.

102
Sebesség index

Sebesség index

A sebességindex azt a maximális sebességet jelzi, amelyre a gumiabroncsot tervezték. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem.

V (240 km/h)
Megerősített XL
Defekttűrő

Defekttűrő

A Run-flat vagy defekttűrő abroncsok speciális szerkezeti kialakítással rendelkeznek és megerősített az oldalfaluk. Defekt esetén csökkentett sebesség mellett további 80 kilométert tud megtenni ezekkel a gumiabroncsokkal. Így bizonyos mértékig helyettesítik a pótkereket, de nem lehet őket javítani. A defekttűrő gumiabroncsoknál minden gyártónak megvan a saját jelölése, például: DSST, SSR, ZP, RFT, ROF, EMT, ZPS, HRS, RSC.

RFT
Homologizáció

Homologizáció

A homologizált gumiabroncsokat egy adott autóra szabják, hogy a legjobb teljesítményt, kezelhetőséget és biztonságot biztosítsák. Minden autómárkának saját egyedi kódja van.

* (BMW)

* (BMW)

Homologizálás BMW autókra

Megjegyzés FR
Felnivédelem (FR, MFS, ML) Igen
Jelölés M+S

Jelölés M+S

Az M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő.

Igen
Jelölés 3PMSF 3PMSF

Jelölés 3PMSF

A 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak.

Igen
Gumiabroncs típus Személygépjármű
Meghatározás Téli
EÚ-s címke
Érték A a legjobb
Gördülési ellenállás (A-G): C
Kapaszkodás nedves felületen (A-G): C
Zajszint: 73dB (2 / 3)

Tesztgyőztes

Leírás és értékelés

A Pirelli megoldást kínál minden olyan mobilitási problémára, amelyekkel a söfőröknek a téli időszakban szembe kell néznie

Pirelli Sottozero Serie II abroncs arra lett tervezve és kifejlesztve, hogy az őszi és téli körülmények között maximális teljesítményt nyújtson.

SOTTOZERO Serie II jellemzői:

A Sottozero Serie II gumiabroncs, amely közvetlenül a Sottozero W270 abroncsból (2007-ben volt bemutatva) és az U.H.P. szegmens magasfokú tudásából fejlesztették ki, mint „modern téli gumiabroncs”. Ez az abroncs megfelel végfelhasználók követelményeinek, ami a biztonságot és a teljesítményt illeti. A fejlesztés során  a  W és H/V méretek közötti technikai különbségtétel jött létre, így a gumiabroncs mindig azt kínálja, amit a járművezetők szeretnének.


1. Két blokk: astabilitás, szabályozás és a minta egyenletes kopása

2. Három széles barázda: a minta jobb hidrodinamikus teljesítmént nyújt a maximális biztonság érdekében, akvapaling és ónos eső esétében 

3. Interaktív Resolver rögzítőprofil (Interaktív falazat Siping - IBS): a nagyon hatékony profilgeometria javítja a tapadást minden felületen, a „lefordított” profil segítségével,  a fékezésinél, iránytartásnál és a kanyaron való áthaladáskor.
 

Kosár 0 Ft

A kosár üres.