Vredestein Quatrac Pro+ 205/50 R17 93 V XL TL Négyévszakos
Cikkszám: TIRE_AP20550017VQPPA02
Gyártási év 2024/2023.
A kiváló négyévszakos Quatrac Pro+ abroncsot kifejezetten a felsőkategóriás autók vezetőinek igényeire tervezték. A mintázat készítésénél a holland gyártó a legújabb technológiákat alkalmazza, amelyek magukban foglalják az új keveréket, a szélesebb hosszirányú árkokat és az egyenletesebb… További információk
Méret | 205/50 R17 |
---|---|
Kategória | Négyévszakos gumiabroncsok személygépjármű |
Futófelület | Quatrac Pro+ |
---|---|
Gyártó | Vredestein (Konszern Apollo) |
Paraméterek
Cikkszám: TIRE_AP20550017VQPPA02
Szélesség | 205 |
---|---|
Magasság | 50 |
Konstrukció
KonstrukcióA gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják. |
R |
Átmérő | 17 |
Terhelési index
Terhelési indexA terhelési (tömeg) index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egy gumiabroncs elbír. Ezért az összes gumiabroncs terhelhetőségi összegének nagyobbnak kell lennie, mint a gépkocsi súlya. Csak olyan gumiabroncsot szerelhet fel autójára, amelynek terhelési indexe megegyezik vagy meghaladja a forgalmi engedélyben előírt értéket. |
93 |
Sebesség index
Sebesség indexA sebességindex egy betűjeles érték, amely a gumiabroncs maximális sebességét jelzi. Ezt a szerkezeti sebességet soha nem szabad túllépni. Az autója forgalmi engedélyében fel van tüntetve, hogy milyen sebességfokozatú gumiabroncsokkal kell rendelkeznie. Magasabb sebességindexű gumiabroncsokat azonban használhat. |
V (240 km/h) |
Megerősített | XL |
Felnivédelem (FR, MFS, ML) | Igen |
Jelölés M+S
Jelölés M+SAz M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő. |
Igen |
Jelölés 3PMSF
Jelölés 3PMSFA 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak. |
Igen |
Gumiabroncs típus | Személygépjármű |
---|---|
Meghatározás | Négyévszakos |
EÚ-s címke Érték A a legjobb |
Gördülési ellenállás (A-G):
C
Kapaszkodás nedves felületen (A-G):
B
Zajszint:
72dB
(2 / 3)
|
Tesztgyőztes
Leírás és értékelés
A kiváló négyévszakos Quatrac Pro+ abroncsot kifejezetten a felsőkategóriás autók vezetőinek igényeire tervezték. A mintázat készítésénél a holland gyártó a legújabb technológiákat alkalmazza, amelyek magukban foglalják az új keveréket, a szélesebb hosszirányú árkokat és az egyenletesebb nyomáselosztást.
Az abroncs széles, 17-től 21 hüvelykig terjedő méretválasztékban szerezhető be, ami a négyévszakos gumik esetében nem megszokott gyakorlat.
A Vredestein Quatrac Pro+ négyévszakos gumiabroncs fő előnyei:
-
Kiváló tapadás a havon
-
Páratlan menettulajdonságok nedves úton
-
Alacsony üzemanyag-fogyasztás
-
Rövid fékút minden felületen
A szélesebb hosszirányú hornyok optimalizálják a vízelvezetést
Független tesztek bizonyítják, hogy az abroncs vizes felületen bátran felveszi a versenyt a prémium márkákkal. Ez a széles hosszirányú árkok kombinációjának köszönhető, amelyek a vizet a válltömbök kisebb hézagaiba tolják ki.
Hatékonyabb nyomáseloszlás = jobb tapadás havon
A barázdák új elrendezésének köszönhetően az autó súlya hatékonyan oszlik el a gumiabroncs teljes tapadási felületén. Ennek eredményeként a havon való kapaszkodásra szánt terület teljes mértékben kihasználásra kerül. Az eredmény a jobb kezelhetőség és stabilitás havas utakon.
Fogyasztáscsökkentés az új futófelületi keveréknek köszönhetően
A magas szilícium-dioxid tartalmú polimer keveréknek köszönhetően az abroncs gördülési ellenállása 5%-kal csökkent, ami érezhetően alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást jelent.