Vredestein Ultrac Vorti+ SUV 275/40 R22 108 Y XL TL Nyári
Cikkszám: TIRE_AP27540022YUVPA02
Gyártási év (DOT) 2024/2023.
Pontosság és irányíthatóság. Ez a két alapvető tulajdonság, amelyre a Vredestein Ultrac Vorti+ SUV sportos gumiabroncs támaszkodik. Az abroncsot 18-21 hüvelykes méretekben kínálják, és különösen a sportos SUV autók vezetői fogják értékelni, akik nem félnek a gázra lépni. A holland gyártó nyári… További információk
Méret | 275/40 R22 |
---|---|
Kategória | Nyári gumiabroncsok terepjáró, suv és 4x4 |
Futófelület | Ultrac Vorti+ SUV |
---|---|
Gyártó | Vredestein (Konszern Apollo) |
Paraméterek
Cikkszám: TIRE_AP27540022YUVPA02
Szélesség
SzélességA gumiabroncs futófelületének szélessége milliméterben. |
275 |
---|---|
Magasság
MagasságAz oldalfal magassága a gumiabroncs szélességének %-ában. |
40 |
Konstrukció
KonstrukcióA gumiabroncs felépítését meghatározza, hogy a kordszövet hogyan helyezkedik el a köpenyen belül. Napjainkban a gumiabroncsok túlnyomó többsége radiálszerkezetű (R jelzés), amelynél a kordrétegek a menetirányhoz képest 90°-os szögben fekszenek. A diagonál gumiabroncsokat (D jelölés) elsősorban a nagy munkagépeken használják. |
R |
Átmérő
ÁtmérőA lemez méretének megfelelő belső átmérő (hüvelykben). |
22 |
Terhelési index
Terhelési indexA terhelési index azt a maximális terhelést jelzi, amelyet egyetlen gumiabroncs elbír. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem. |
108 |
Sebesség index
Sebesség indexA sebességindex azt a maximális sebességet jelzi, amelyre a gumiabroncsot tervezték. A minimálisan szükséges értéket megtalálja a műszaki bizonyítványban, választhat magasabb értéket, de alacsonyabbat nem. |
Y (300 km/h) |
Megerősített
MegerősítettAz XL, RF, RFD vagy HL jelölésű gumiabroncsok megerősített szerkezettel rendelkeznek, ami növeli teherbírásukat. Ideális választás SUV-ok, elektromos autók vagy kisebb haszonjárművek tulajdonosai számára, akiknek nagyobb terhelhetőségre van szükségük. |
XL |
Jelölés M+S
Jelölés M+SAz M+S vagy egyszerűen csak MS (Mud and Snow) jelölés azt jelenti, hogy az abroncs téli körülmények között is használható. Javasoljuk azonban, hogy olyan gumiabroncsokat válasszon, amelyek 3PMSF tanúsítvánnyal is rendelkeznek, amely igényesebb körülmények közötti használatra is megfelelő. |
Nem |
Jelölés 3PMSF
Jelölés 3PMSFA 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake) jelölés „alpesi szimbólumként” is ismeretes. Azt jelzi, hogy a gumiabroncs megfelelt a téli körülmények közötti viselkedését vizsgáló teszteken. A tanúsítvány megszerzésére vonatkozó szabályok lényegesen szigorúbbak, mint az M+S címke megszerzésére vonatkozóak. |
Nem |
Gumiabroncs típus | Terepjáró, SUV és 4x4 |
---|---|
Meghatározás | Nyári |
EÚ-s címke Érték A a legjobb |
Gördülési ellenállás (A-G):
D
Kapaszkodás nedves felületen (A-G):
B
Zajszint:
69dB
(2 / 3)
|
Tesztgyőztes
Leírás és értékelés
Pontosság és irányíthatóság. Ez a két alapvető tulajdonság, amelyre a Vredestein Ultrac Vorti+ SUV sportos gumiabroncs támaszkodik. Az abroncsot 18-21 hüvelykes méretekben kínálják, és különösen a sportos SUV autók vezetői fogják értékelni, akik nem félnek a gázra lépni.
A holland gyártó nyári abroncsainak előnyei a mindennapi forgalomban is megmutatkoznak, amit független tesztek is igazolnak. Az abroncs kivételesen rövid fékutat kínál és hatékonyan védi az aquaplaning ellen.
A Vredestein Ultrac Vorti+ SUV nyári gumiabroncs főbb előnyei:
-
Tökéletes irányíthatóság kanyarokban
-
Kiváló stabilitás nagy sebességnél is
-
Kiváló tapadás minden körülmények között
-
Kényelmes és csendes vezetés
Maximális teljesítményre tervezett futófelület
Az abroncs futófelülete merevebb, mint a szokásos személygépkocsi-abroncsoké, hogy biztosítsa a maximális stabilitást a kanyarokban és fékezéskor. Még a legnagyobb sebességeknél és maximális terhelésnél is megőrzi előnyeit.
Új generációs keverék növeli a tapadást
A rövid fékúthoz az új futófelületi keverék is hozzájárul. Ez kiegyensúlyozott arányban tartalmaz gumit, magas polimertartalmú és természetes gyantát.
Szélesebb vállblokkok a jobb irányíthatóságért
A futófelület vállfelülete az előző generációhoz képest 13%-kal nőtt. Ezt különösen a hirtelen kanyarokban fogják értékelni, ahol a futófelület az aszfalthoz tapad, mintha odaszegezték volna.