Ki lesz sikeres az erős versenyben?
A német magazin összehasonlítása egyedülálló a kiválasztott gumiabroncsok és márkák mennyiségében. Senki más nem tesztelt ilyen nagy teszt mintán. Ennek köszönhetően megtalálja a listában az összes olyan márkát, amelyre csak gondol. A presztízs prémiumtól kezdve középosztály képviselőiig egész a legolcsóbb kínai gumiig.
A nedves és a havas viszonyokban elválik melyik a jobb
Mind az ötven gumiabroncs tesztelve volt a nedves utakon ahol a fékpálya hosza volt tesztelve. A fékpálya teszt mérésen a hóban csak azok mentek át akik a 80 km / órás 40,7 m megáltak (a legjobb gumiabroncsok 119% -ban). A legsikeresebb 20 gumit további 14 kategóriában tesztelték.
1. hely
Continental WinterContact TS86
A német gumiabroncs elég magasra állította a lecet. Az egyes kategóriákban úgy értékeltek mint az iskolábana TS 860 volt az egyetlen, aki nem kapott 3 + egyszer sem a részleges kategóriákban. Sőt a Continentalnak jobbak voltak fékezési tulajdonságai mint a nyári guminak (!).
✔ Kiegyensúlyozott vezetési teljesítmény
✔ Kiváló vezetési reakció
✔ Alacsony fogyasztás
✘ Magasabb ár
A Continental WinterContact TS 860 az utóda a rendkívül sikeres TS 850-nek, amely a 22 teszt közül 19-ben a TOP 3 közé került, közülük 15x volt az első helyen. A továbbfejlesztett modell még jobb - eddig négy tesztben jelent meg és mindet megnyerte.
2. hely
Michelin Alpin 5
A Michelinnek nem hiába van a nevében az Alpin szó. A 205/55 R16 téli gumiabroncs teszten kiváló teljesítményt nyújtott a havas utakon. Az Alpin 5 az ideális gumiabroncs a hegyvidéki területekre. A száraz és nedves úton is kiváló volt. A francia gumit mi és az Autobild is ajánljuk.
✔ Kiváló a hóban
✔ Nedves és száraz utakon stabil
✔ Alacsony zajszint
✘ Vezetési kényelem
A Michelin Alpin 5 - öt a felhasználók 97% ajánlja. Nem csoda. A nedves úton felülmulta az aquaplaning-et, kiváló a vezetésnél és a fékezésnél. A száraz úton pedig azt élvezheti hogy csendes.
3. hely
Goodyear UltraGrip 9
Az utolsó gumiabroncs "kiváló" értékeléssel. A teszten nehézségek nélkül, könyedén átment. Csak az átlagos élettartalma miatt enm jutott magasabb pozícióra. Összességében büszkélkedhet a kiegyensúlyozott jellemzőivel havas és a nedves területeken. A gazdaságilag orientált sofőröket pedig az alacsony gördülési ellenállásával fogja meg.
✔ Nagy ellenállóképesség az aquaplaning ellen
✔ Alacsony fogyasztás
✘ Átlagos kilométerteljesítmény
Hogyan értékelik a bronzörmes gimiabroncsot a vezetők? Íme egy visszajelzés: "A GoodGear UltraGripet használtam az autón, és továbbra is használom. Nincs okom változtatni ezen. Soha nem volt felhasználói probléma, tökéletes vezetési tulajdonságok, határozottan ajánlom a tétovázó lövészeknek. "
Mi lett a nyári és a négyévszakos gumin végzett kísérlet eredménye?
Nem meglepő, hogy a nyári gumiabroncsnak nem volt esélye sem a hóval szemben. Azonban a négyévszakos gumi meglepett az utolsó előtti helyezéssel a szlalom kormányozhatóságban. Nedves nedves úton megfordult a helyzet. A nyári gumiabroncsok mindenütt nagyon jók voltak kivéve az aquaplaninget. Még a négyévszakos abroncsnak se ment a dolog, de a többi nedves tesztben a lista közepén állt.
A szárazon a nyári gumi volt a király, annak ellenére hogy a legzajosabb volt. A négyévszakos gumi, méltó lépést tartott vele. Mindkettő gumiabroncsnak a legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztása volt, de nyári gumin vezetni télen egyértelműen hülyeség lenne. Még a négyévszakos gumiabroncsok sem az igaziak, ha meg akarja takarítani a pénzét. Az utolsó előtti helyek amiket elfoglaltak a szlalom vezetésnél a hóban és az aquaplaningnél egyértelműen magáról beszélnek. A négyévszakos gumiabroncsok minden tekintetben csak kompromisszumos megoldást jelentenek.